وکیل ملکی در مشهد 
image

وکیل ملکی در مشهد 

در صورتی که نیاز به وکیل متخصص ملک در مشهد دارید با ما در ارتباط باشید.  
  • وکیل پایه یک دادگستری
  • بیش از پنج سال تخصص در امور املاک و اراضی و مستغلات
۵/۵ - (۲ امتیاز)

بدیهی است با توجه به پیچیده بودن دعاوی املاک و اراضی نیاز به متخصصین این حوزه ضروری است. یادتان باشد با یک دادخواست و یا دفاع اشتباه در این حوزه دچار ضرر و زیان مهلکی خواهید شد. وسعت سرمایه در حوزه املاک و اراضی گواه بر نیاز به وکیل متخصص می باشد.

دعاوی حقوق ثبتی و کیفری املاک و اراضی از مهمترین دعاوی ملکی مطروحه در دادگاه های مشهد می باشد. بسیاری از این دعاوی نیاز به وکیلی دارد که در امور ثبتی ملک و دعاوی تخصصی مرتبط با مالکیت اموال غیر منقول ملکی تخصص کافی داشته باشد.


بهترین وکیل ملکی در مشهد

اگر به دنبال بهترین وکیل ملکی در مشهد هستید، به وکلا و کارشناسان املاک و اراضی دادیاران اعتماد کنید. وکیل ملکی کسی است که دانش لازم را در زمینه دعاوی حقوقی و کیفری مربوط به اموال غیر منقول ملکی دارا می باشد. یک وکیل ملکی خوب ابتدا شما را از مسیر پیش رو، میزان نتیجه و دعاوی موازی پرونده اگاه میکند.  وکلای متخصص املاک و اراضی دادیاران در مشهد سالها در امور ملکی فعالیت داشته و به رویه های دادگاه مشهد اشراف کامل دارند.

ملاک شما در انتخاب وکیل ملکی متخصص چیست ، ایا تاکنون به وکیل ملکی دادیاران در مشهد مراجعه کرده اید ؟ نظر خود را در انتهای این صفحه با ما در اشتراک بگزارید.

ما در این مطلب به شرح مختصری از دعاوی و امور حقوقی املاک و اراضی پرداخته ایم. پس در ادامه همراه ما باشید.

وکیل ملکی در چه زمینه های فعالیت میکند ؟


دعاوی ملکی به سه گروه : دعاوی حقوقی ملکی، دعاوی کیفری ملکی، حقوق ثبتی ملک و اراضی (مرتبط باحوزه اداره ثبت اسناد و املاک) تقسیم‌می‌گردد.

امور حقوقی ملکی، دعاوی مربوط به املاک و معاملات ناشی از آن می‌باشد. در واقع هنگامی که اختلافی بین طرفین معامله ملکی پیش آید یک دعوای ملکی مطرح می‌شود. از جمله دعاوی ملکی، عدم رعایت شرایط مندرج در معامله و متضرر شدن یکی از طرفین معامله، عدم مالکیت، خلع ید، تصرف ادوانی، کلاه برداری و …. می‌باشد.

وکیل ملکی در مشهد

دادگاه صالح جهت مطرح شدن این دعاوی دادگاهیست که ملک در آن محل واقع شده است. لذا طرفین دعوا نمی‌توانند در دیگر دادگاه ها طرح دعوا کنند. هزینه دادرسی در اینگونه دعاوی بر اساس ارزش منطقه ای ملک که معمولا یک بیستم قیمت واقعی است تعیین میگردد. مهمترین دعاوی ملکی که طیف وسیعی از دعاوی حقوقی را در بر میگیرد، شامل دعاوی: اعلام فسخ قرارداد، تقاضای ابطال و استرداد و … می‌باشد.

بهترین وکیل مشهد

اثبات مالکیت:

چنانچه ملکی در دفتر اسناد رسمی سابقه ثبتی نداشته باشد و در مالکیت آن اختلاف ایجاد شده باشد شخصی که آن ملک را خریده باید دعوای اثبات مالکیت ملک مطرح می نماید. لذا با مطرح کردن دلایلی نظیر تصرف ملک، مبایعه نامه، شهود و … مالکیت خواهان ( خود را ) را احراز میکند.
در زیر دو مورد حقوقی ملکی توضیح داده شده است. برای دریافت مشاوره از وکیل ملکی در مشهد تماس بگیرید.

الزام به تمکین سند:

اگر معامله‌ای به صورت عادی تنظیم شود تا زمانی که به صورت رسمی ثبت نگردیده در مراجع قضایی قابل پذیرش‌نیست! لذا خریدار می‌تواند الزام به تنظیم سند رسمی را از دادگاه در خواست کند، ولو موعدی برای تنظیم سند در قولنامه مشخص نشده باشد.

خلع ید:

اگر شخصی بدون مجوز قانونی و شرعی یا بدون حکم دادگاه در ملکی که دارای سند رسمی است سکونت داشته باشد، مالک رسمی میتواند به طرفیت مقصر، خلع ید مطرح نماید. مالک رسمی سند، خواهان و خوانده مقصر غیر قانونی ملک شناخته می‌شود. مرجع صالح دادگاه محل ملک می باشد.

اینستاگرام دادیاران
واتس اپ دادیاران

وکیل متخصص املاک ، اراضی و مستغلات در مشهد


اگر به دنبال وکیل املاک، اراضی در مشهد هستید دادیاران دارای وکلای متخصص و کارشناسان ثبتی در این حوزه می باشد .

  • مشاوره و تنظیم قرارداد پیمانکاری و ساخت و احداث بنا
  • مشاوره و تنظیم قرارداد معاوضه و انواع قرارداد صلح و تقسیم نامه
  • پیگیری انجام امور مربوط به تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و املاک پروژه های اجرائی و شناسایی مالکین
  • اقدامات تفکیک و افراز
  •  تملک ، خلع ید و دعاوی تصرفی و …

دفاتر حقوقی دادیاران همه روزه به غیر از روزهای تعطیل رسمی فعال می باشد. اما با توجه به تخصصی بودن پرونده های املاک و اراضی وکلای این حوزه روزهای خاصی در دفاتر حضور دارند. لذا لازم است قبل از حضور مستقیم وقت رزرو کنید.

کلام آخر

وکیل املاک و اراضی در شهرستان مشهد یکی از خدمات وکیل در مشهد توسط مجموعه حقوقی وکلای دادیاران به عنوان مرجع وکیل ایران می باشد. خدمات تلفنی و اینترنتی دادیاران به صورت ۲۴ ساعته بوده و کارشناسان ما همه روزه اماده پاسخگویی می باشند.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰ دیدگاه ثبت شده است.